Nacházíte se zde: Úvod > Před svatbou > Péče o vlasy > Diskuse > Kadeřnický salon Hairartdesign Plzeň (Rybářská 10) - KATASTROFA!!!!

Plánujeme svatbu

 

Svatební expo...

Vyber si své místo na svatbu...

Diskuse : Kadeřnický salon Hairartdesign Plzeň (Rybářská 10) - KATASTROFA!!!!

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • >>
  • Nalezeno 28 příspěvků. Stránka 1 z 3.

Odpovědět

canolenka

13.10.2010, 22:07

Kadeřnický salon Hairartdesign Plzeň (Rybářská 10) - KATASTROFA!!!!
Představte si, co se mi stalo... Kdo nezažil, neuvěří.

Svatbu jsme měli v neděli 10.10. Ke kadeřnici jsem se objednala na zkoušku 3 měsíce před svatbou. Po telefonu mi sdělili, že zkouška bude stát maximálně 800,-Kč. Kadeřnice Monika mi ale po zkoušce naúčtovala 1700,- s tím, že si musela vyzkoušet 2 různé účesy (ani jeden nebyl komplikovaný, žádný drdol, pouze natočení vlasů). A ještě mě přemluvila do ultrazvuku, který stojí 200,. To bylo v pořádku, ale pořád mi to finančně nějak nevycházelo... Natáhla mě nejméně o 700,-. Nic, neřešila jsem to, a zaplatila.

Zdůraznila jsem, že svatba je v neděli, tak potřebuji někoho spolehlivého, kdo mě ráno na svatbu učeše. Zapřísahala se, že je na ni spoleh. Zapsala si termín svatby do notesu. Týden před svatbou jsem volala, termín mi potvrdili. Prosila jsem je, aby mi zavolali, kdyby byl jakýkoli problém a kadeřnice se nemohla dostavit, abych se zbytečně nenervovala a mohla se podle toho včas zařídit.

V 7 ráno v neděli jsem přijela, kadeřnictví bylo zavřené!!! Rolety zatažené. Monika nikde. Telefon nikdo nezvedal. Ulice prázdná. Já neučesaná a v 10:30 jsem měla být na radnici! Nikdo mi nezavolal. Čekali jsme tam v mrazu 20 minut, já v mdlobách...

Nechápu, jak takoví lidé můžou vůbec "podnikat". Nezodpovědným osobám tohoto typu by měl živnostenský úřad vzít oprávnění k podnikání!

 

Už jsem jim pak ani nevolala, oni se také ani neozvali, přitom na mě měli jak telefon, tak email. Je to hnus. A to si říkají "salón, kde češou modelky". :))

 

Každopádně, alespoň jsem ušetřila, (po telefonu mi zas říkali, že to bude tentokrát stát do 1000, ale určitě by si ta "krasavice" na místě řekla 3x tolik). Zajeli jsme do Tesca nakoupit laky a vlasy jsem si učesala sama. Ve výsledku to vypadalo podobně jako od Moniky. Až na ty nervy kolem toho!

 

Mně už to je fuk, ale vám nemusí! Prosím, vyhněte se tomuto kadeřnictví velkým obloukem!!!

:(

 

 

Monulin

26.10.2010, 0:34

Omluva

Chtěla bych se touto zprávou velmi omluvit, moc mi to mrzí co se stalo.  Špatně jsem si nastavila budíka a vím , že je to ,,katastrofa´´.  Nechtěla jsem  telefonovat s omluvou, abych Vás nerozčílila v den svatby, tušila jsem, že by Vás to akorát  velmi rozrušilo. Bohužel, nemohu vrátit čas a moji chybu si beru k srdci.

Jen chci poopravit, nepravdivé údaje o Vaší  ceně. Byla jste nejnáročnější nevěsta, proto ta cena 1700Kč za 7 účesů! Zkoušky jste chtěla  celkem tři.

První zkouška zahrnovala  2 typy účesů   (vlny kónickou kulmou  x  poloúčes vytvářený pírky) doba trvání 2h.

 Druhá návštěva obsahovala ultrazvuk, jelikož jste si stěžovala na  suché vlasy, volnější druh vln na natáčky  pak  ještě ste chtěla polorozpuštěný účes, a na závěr jste řekla, že toho chcete zkusit víc, aby jste měla z čeho vybírat.  Tak do třetice jsem to předělala a vytvářela  jednotný výčes s trčicími prameny, dle Vašeho přání.  Po té jste mi sdělila, že si nejste úplně  jistá co na svatbu chcete  ,že jste změnila i šaty a chcete zkusit  ještě  třetí zkoušku.

 Řekla jste že toho chcete vyzkoušet co nejvíce, aby jste měla z čeho vybírat (a take Váš přítel) doba trvání min. 2,5h.

Třetí zkouška se vytvářela min. 2,5h. Dva druhy různých účesů. Účesy, máme  zdokumentované v našem fotoaparátu ( na videokameře v salonu), aby jsme si obě pamatovali co vše jsme zkoušeli a mohla jste si vybrat. Lež není nejlepší řešení.  7 účesů celkem 7,5h. za to vše jste platila 1700Kč.

Vím, že jste velmi  rozhořčená.  Je mi to velice líto.  A vím,  že je to neomluvitelné.  Ale bohužel stalo se mi to a nemohu vrátit čas.

canolenka

11.11.2010, 8:16

Moniko, nelžete!
Milá Moniko,

 

musím říci, Vám tedy opravdu drzost nechybí. že jste zaspala, budiž. Stalo se, a zvládla jsem to i bez vás.

Ale že tady lžete o mých návštěvách, tak to tedy ne! Já jsem u Vás byla pouze jednou!!! A to na 2 hodiny. Za to jsem zaplatila, co jsem zaplatila. Cena neodpovídala tomu, co jste mi po telefonu při objednávání řekla.

Jestli je pro vás účes, kde mám pouze rozpuštěné a natočené vlasy komplikovaný, tak to tedy potom opravdu odpovídá vaší "kompetenci".

Co když u Vás bude někdo chtít drdol propletený perličkami, to budík asi v noci rovnou ztratíte, co?

:(

 

Lenka

Monulin

23.11.2010, 19:56

TOLIK TEN NÁŠ ÚČES CHTĚLA
To Vaše lhaní přechází meze slušnosti.

 

Paní Kočandrlová, kdyby jste platila více, než je v ceníku určitě by jste okamžitě volala ČESKOU OBCHODNÍ INSPEKCI. Která by to vyřešila za Vás a mnohem lépe!!!

 

Ale poněvadž tomu vůbec tak nebylo tak chcete POMSTU, za to že jsem Vás neučesala!!!

 

Byla jste natolik spokojená s účesem, že jste byla u nás třikrát, jen na zkoušce!!!  Za částku, kterou zde NEPRAVDIVĚ uvádíte by jste třikrát nepřišla.

Lžete a zde je důkaz z Vašich návštěv: http://www.hairartdesign.com/news/zkouska-ucesu/ 

 

Svědectví, že jste u nás jednou na zkoušce rohodně nebyla. 

 

canolenka

23.11.2010, 22:47

... chtěla inspekci, tak ji bude mít...
To jsem zvědavá, co tam budete povídat! Už abyste začala falšovat vaše záznamy, jestli vůbec nějaké máte!

 

Ještě přeposílám Váš email, který svědčí o Vaší nezodpovědnosti - ani jste nebyla schopná mi poslat fotografie ze zkoušky, jak jste slíbila. Jen tak pro osvěžení paměti, která asi vynechává?

 

Mimochodem, pokud tady budete zveřejňovat mé fotografie bez mého svolení, tak se sejdeme u soudu!

 

Email:

Dobrý den,
objednávka samozřejmě platí.
Zasílám fotografie, omlouvám se , ale Vaši napsanou adresu jsem ztratila.
S pozdravem Monika.
ww.hairartdesign.com

Dne 29. srpna 2010 11:50 Lenka Kocandrlova napsal(a):
Dobrý den,

byla jsem u vás na zkoušce svatebního účesu v polovině srpna, u slečny (nebo paní) Moniky. Chtěla bych poprosit o zaslání fotografií, jak jsme se domluvily.
Pokud bych měla některý víkend v září volný na cestu do Plzně, včas se ještě objednám na melír.
Objednaná jsem na neděli ráno, 7:00 - 10.10.2010 - platí to stále? Pokud by došlo k nějakým změnám, a nebylo by možné mě v neděli takhle brzy učesat, prosím, dejte mi včas vědět.
Děkuji a těším se nashledanou.

Lenka Kočandrlová


Monulin

27.11.2010, 14:29

Lživé a pomstychtivé informace

Vážená paní Kočandrlová,

 

jedna věc je fakt, že jsem nestihla termín Vaší návštěvy a druhá věc je fakt, že zde opakovaně uvádíte od počátku nepravdivé údaje o naší firmě, které jsou způsobilé přivodit naší firmě značnou škodu. Vaše mstivá kampaň proti mé osobě je naprosto neadekvátní a lživá a jsem nucena na ni reagovat.

 

Takže popořadě. Dne 13. 10. 2010 jste na webovém portálu svatby.cz uvedla mimo jiné, že „Kadeřnice Monika mi ale po zkoušce naúčtovala 1700,- s tím, že si musela vyzkoušet 2 různé účesy (ani jeden nebyl komplikovaný, žádný drdol, pouze natočení vlasů). A ještě mě přemluvila do ultrazvuku, který stojí 200,.“ dále, že „Natáhla mě nejméně o 700,-.“ a že „ale určitě by si ta "krasavice" na místě řekla 3x tolik)“. Dne 11. 11. 2010 jste pak napsala, že „Ale že tady lžete o mých návštěvách, tak to tedy ne! Já jsem u Vás byla pouze jednou!!! A to na 2 hodiny. Za to jsem zaplatila, co jsem zaplatila.“. Toto všechno jsou naprosto lživé údaje, což lze mimo jiné prokázat záznamy z bezpečnostních kamer v našem salonu, fotografiemi účesů z jednotlivých zkoušek, svědectvím ostatních kadeřnic a svědectvím zákaznic našeho salonu a dále paragony z Vašich jednotlivých návštěv.

 

Jsme zavedený kadeřnický salon s tradicí od roku 2001, se spoustou spokojených zákaznic a zákazníků a nikdy jsme se s podobným jednáním jako u Vás nesetkali. Nicméně, faktem je, že Vaše jednání, které je zaznamenáno v diskusi na tomto serveru, poškozuje kadeřický salon a zasahuje do jeho dobré pověsti a dále porušuje osobnostní práva mé osoby. Následkem toho jsou zjištěné a důkazně zajištěné skutečnosti, že Vaše jednání způsobilo našemu salonu škodu, když některé zákaznice po přečtení nepravdivých údajů zde uvedených, zrušili objednávku v našem salonu. Vaše jednání tedy způsobilo a stále způsobuje škodu, kterou lze vyčíslit a následně vymáhat.

 

Z tohoto důvodu jsme věc předali renomované pražské advokátní kanceláři zabývající se mimo jiné právem na ochranu osobnosti, která nás zastupuje a která Vás bude v nejbližší době kontaktovat a bude po Vás v souladu se zákonem uplatňovat naše nároky na upuštění od neoprávněného zásahu do práva na ochranu osobnosti, odstranění následků Vašeho jednání a přiměřené finanční zadostiučinění. Vedle toho budeme samozřejmě požadovat náhradu škody, jejíž výše každým dnem narůstá. Dovolujeme si Vás také upozornit, že pro potřeby soudního řízení jsme nechali udělat notářský zápis obsahu těchto webových stránek.

 

Vážená paní Kočandrlová, vzhledem k tomu, že tato diskuze i přes moji počáteční omluvu nikam nevede a naopak slouží k tomu, abyste zde opakovaně uváděla naprosto lživé a pomstychtivé informace, nezbývá, než se bránit soudní cestou.

 

S pozdravem Monika.

Ali

28.11.2010, 12:57

Dobra zkusenost
ahoj,nekolik let jsem mela problem najit salon,kde by jsem byla spokojena a vydrzela tam vice nez jednu navstevu a pote prchala jinam.Kamaradka ktera vedela jak moc si stezuji ze nemam stalou kadernici,mi doporucila salon Hair Art Design.Nejprve se mi moc nechtelo po mych predchozich zkusenostech,ale ve finale jsem byla nadsena!Holky se ke me chovaly uzasne,byly pozorne a velmi ochotne.Majitelka Monika mi udelala uzasny,pro me snadno upravitelny strih,a koloristka mi doporucila uplne novou barvicku s barevnymi efekty ktera celkovy dojem z noveho strihu jeste vice podtrhla.Jsem rada ze uz nemusim hledat a diky kamaradce jsem nasla salon ve kterem jsem vic nez spokojena.Ja muzu jenom doporucit a chvalit:-)S pritelem planujeme svatbu takze uz ani nemusim premyslet kam se pujdu ucesat:-)a verim ze ten uces bude stat za to.

canolenka

28.11.2010, 22:32

:)

Vážená slečno Kostecká,

přestaňte se laskavě ohánět (pražskými) právníky! Chápu, že těmi západočeskými z věhlasné plzeňské Sorbony se v dnešní době vytahovat nemůžete :). Myslím, že jistá míra sebereflexe by Vám neuškodila.

Nejsem žádný kriminálník. Na veřejně přístupném webovém portálu jsem pouze popsala osobní zkušenost s Vaším podnikem. Žijeme v demokratické společnosti, máme právo vyslovit názor. Vše, co jsem napsala, se zakládá na pravdě, na osobní zkušenosti s Vašim salonem.. Samozřejmě mám svědky, manžela, kamarádku, mám schovaný paragon ze zkoušky!

Oháníte se „důkazy“ z kamery a fotoaparátu. Udělejte si pořádek v pořízených záznamech! Podle Vaší dokumentace jsem tmavovláska. Velký omyl, zkontrolujte si identitu, s někým si mě pletete. Vždyť jsem u vás byla pouze jednou. Ne 3x, jak neustále opakujete!

Ztrácíte zákazníky, to je problém.. Má však své jádro a podstatu v něčem úplně jiném!

Ale především – o čem se tady neustále dohadujeme? Vy jste nedostála slibu a závazku. Vy jste mi způsobila problémy v můj svatební den! Jako omluvu by člověk očekával např. kompenzaci z Vašich nabízených služeb. Vždyť Vy jste se „omluvila“ až poté, co jsem na portálu reagovala a popsala celou událost. V zápětí jste ze mne udělala nemožnou, komplikovanou zákaznici. A nyní mi dokonce hrozíte právníky a soudem? Tomu říkáte omluva? Takhle se chováte k zákazníkům? Pak se nedivte, že je ztrácíte! Myslím, že Vám chybí slušnost, vychovanost a přiměřená míra empatie.

Stepanka

9.12.2010, 23:38

Kauza Plzenského salonu
S úsměvem,lehce pokřiveným, a s úžasem sleduji tuto diskuzi.Nemohu nyní nereagovat.Sama se věnuji hairstylingu a makeupu pro nevěsty od roku 2001.Tohle se nesmí a nemůže stát,pokud se tedy bavíme o profesionálních službách!Neexistuje zaspat,a když už,vždy je-podle mého-nutná časová rezerva.Za x let se mi stalo jednou,že budík vypověděl službu.Letos,svatba na Jemništi.Byl to neuvěřitelný stres,překračování dovolené rychlosti po dálnici,žádné kafe a snídaně,natož má úprava zevnějšku..

 Stihlo se všechno,včetně ostříhání synka novomanželů.Jen s upozorněním pro nevěstu,křičte na mě až po svatbě!Vždy je důležitá časová rezerva a pokud vizážistka nepřijede a nedej bože se neomluví,o profesionalitě není diskuze na místě.Přeji všem nevěstám v sezoně 2011 at nemají tuto zkušenost a vybírají si vždycky jen profíky-)krásné vánoce všem, nevěstám letošním a příštím a neprofesionálním salonům,raději zánik.

S přáním všeho dobrého,Štěpánka


mishulka

9.10.2012, 19:59

krásné vlasy

Něvesty potřebovala bych radu ohledně vlasové péče, ráda bych urychlila růst vlasů a zároveň zvýšila jejich kvalitu-jsem ochotna zainvestovat, ale nechi žádnou umělotinu žádné prodlužování apod.máte nějaké zaručené tipy? Dděkuji

Odpovědět

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • >>
  • Nalezeno 28 příspěvků. Stránka 1 z 3.